کد خبر : 31164

فال ابجد | فال ابجد ۱۵ تیر

فال ابجد، که به عنوان "فال چوب" نیز شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین روش‌های طالع بینی در ایران است که ریشه در تاریخ و فرهنگ این سرزمین دارد

به گزارش ورنداز :

فال ابجد 

فال ابجد، که به عنوان "فال چوب" نیز شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین روش‌های طالع بینی در ایران است که ریشه در تاریخ و فرهنگ این سرزمین دارد

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ ج ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نتیجه فالت به طور کلی خوب است. با توکل به خدا برای نیتی که در دل داری تلاش کن و بر تصمیمت مصمم باش. گشایشی در رزق و روزی برایت فراهم است ولی به دلیل آزرده خاطر کردن یکی از اطرافیانت از این نعمت بی‌نصیب مانده‌ای. بهتر است برای عذرخواهی از او قدم بگذاری. از همنشینی با افراد تنگ نظر دوری کن و به خدا پناه ببر تا از شرشان دور بمانی.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آ د ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
به طور کلی آنچه در طالعت دیده شده خوب است ولی از نیتی که برای آن فال گرفته‌ای منصرف شو تا عاقبت کارت به خیر شود. اگر رویایی کابوس وار دیده‌ای از آن پریشان نشو و برای کسی هم بازگو نکن. یکی از اطرافیانت که ادعای دوستی با تو را دارد، در تلاش برای صدمه زدن است. از او فاصله بگیر و حریم شخصی خود را نسبت به افراد مختلف حفظ کن.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: آ ج د
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
شکر گذار خداوند باش که به هر آرزویی که در سر داری می‌رسی. چه این آرزو مالی و مادی باشد چه معنوی و روحانی. از مشکلات و سختی‌ها نجات پیدا می‌کنی و شادی در زندگیت سرازیر می‌شود. به زودی پول، پست یا مقام بسیار مهمی بدست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری را داری شکن نکن و با قدرت انجامش بده.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: آ ب ب
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
اوضاع اصلا بر وفق مرادتان نیست. نیتی که در سر داری را رها کن. بهتر است صبور باشی تا گشایشی در کارها پدید آید. تلاش بیهوده و دست و پا زدن‌های الکی نتیجه‌ای جز بیشتر فرو رفتن در وضعیت کنونی ندارد. از دروغ دوری کن چرا که عده‌ای قصد تهمت زدن به تو را دارند. تنها توکل به خداست که می‌تواند نجت دهنده تو از این احوال نابسامان باشد.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ج ج ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نگران نباش که آینده‌ای نیکو در انتظار توست. اگر کمی اراده داشته باشی به آنچه که مراد دلت هست خواهی رسی. از مکر و حیله بدخواهان به دور بوده و مشکلی در آینده برایت پیش نخواهد آمد. طلب کمکی از اطرافیانت کرده‌ای که پاسخ مثبتی دریافت می‌کنی

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ب ج ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که در سر داری نتیجه خوبی خواهد داشت. در کارت گشایش پیدا شده و به زودی اخبار خوبی دریافت می‌کنی. اگر کسی به تو مشاوره‌ای داده بهتر است به حرفش گوش کنی. امسال برایت قطعا سال بسیار بهتری نسبت به سال گذشته خواهد بود.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: د ب آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌ای را انجام بده چرا که طالعت روشن است. کارها بر وفق مراد است و به چیزی که در طلب آنی خواهی رسی. در صورت مشاهده پیشنهاد مالی و تجاری، آن را قبول کن. انجام این معامله سود کلانی برایت خواهد داشت. از طرف شخص مهمی به مجلس بزرگی دعوت می‌شوی. از این مصاحبت با بزرگان نهایت استفاده را انجام بده.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع مدیر منتور
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی