کد خبر : 31100

فال ابجد | فال ابجد ۱۱ تیر

فال ابجد، که به عنوان "فال چوب" نیز شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین روش‌های طالع بینی در ایران است که ریشه در تاریخ و فرهنگ این سرزمین دارد

به گزارش ورنداز :

فال ابجد 

فال ابجد، که به عنوان "فال چوب" نیز شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین روش‌های طالع بینی در ایران است که ریشه در تاریخ و فرهنگ این سرزمین دارد

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: ب ب ج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
کاری که قصد انجام را داشته و برایش فال گرفته‌اید نتیجه‌ای ندارد. بهتر است از انجام این نیت صرفه‌نظر کرده و وقت خود را صرف راه های بهتر نمایید. به شرط آنکه نیات بد را کنار بگذارید شاید گشایشی در کارها برایتان باز شود. به طور کلی اوضاع انجوری که دلتان می‌خواهد پیش نخواهد رفت.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ب ب ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
کار امروز را به فردا مینداز که بخت و اقبال یار توست. از شکرگزاری خدا غافل مشو تا به توفیق و نشاط برسی. تصمیمات تازه‌ای برای زندگی گرفته‌ای که آینده‌ات را تحت تاثیر قرار خواهد داد. پیشنهاد می‌شود پیش از انجام هر عملی با دیگران مشورت کرده و از بزرگتر‌ها کمک بگیری. اگر این روزها با کسی درگیر هستی نتیجه کار به نفع تو خواهد شد.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ج ب د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
طالع روشن و نیکویی داری. درهای رحمت الهی به زودی به رویت باز شده و می‌توانی از آن‌ها بهره ببری. نگران نباش که به عزت و مقام نیکویی خواهی رسی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن که خیر تو در آن است.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ج آ ب
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
قصد و نیت خوبی در سر نداری. بهتر است به فکر انجام آن نباشی که بدون شک پشیمان خواهی شد. چرا به جای افکار بد، نیات خوب را در سر نمی‌پرورانی؟ با توکل به خدا و امید به لطف او در طلب هر چه باشی به آن می‌رسی. اگر در روابط عاطفی و تصمیم‌گیری‌های عشقی دچار تردید شده‌ای از دیگران کمک بگیر. 

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ج ب ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
به زودی خبر خوشی دریافت خواهی کرد. روزهای سختی تقریبا به پایان رسیده و به آرزوهایی که در ذهن پرورانده بودی نزدیک شده‌ای. اگر پول حرام یا رشوه‌ای به تو پیشنهاد شد از قبول آن بپرهیز. کسب مال حلال می‌تواند موفقیت در آینده را برای تو تضمین نماید. اگر قصد ازدواج کرده‌ای در تصمیمت مصمم باش.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ج ا ج
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
برای آنچه که فال گرفته‌ای باید صبور باشی. صبر و بردباری رمز رسیدن به مرادی است که در دل داری. افرادی در تلاش برای تخریبت هستند نگران نباش که موفق نخواهند شد. خودت را عقل کل می‌دانی و بدون مشورت با دیگران رفتار می‌کنی. بهتر است این رفتار بچه‌گانه را کنار بگذاری تا عاقبت به خیر شوی

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج د آ
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
دست از دعوا و خصومت با دیگران بردار. این همه فتنه و بلا که برپا می‌کنی در آخر دامن خودت را خواهد گرفت. رنجیدن دیگران نتیجه‌ای جز ضرر و بد اقبالی نخواهد داشت. طالع تو آنچنان هم بد نیست ولی این کارهای فتنه انگیز توست که نمی‌گذارد در گشایش و رحمت به رویت باز شود. از خداوند طلب کمک کن تا از این شر رهایی یابی.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ج ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نگران اوضاع کنونی نباش که همه چیز رو به راه خواهد شد. هر آنچه که از دست داده‌ای را مجددا بدست می‌آوری. برخی از اطرافیانت به تو تهمت یا طعنه می‌زنند که از آسیب آن‌ها در امان خواهی ماند.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: آ د آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
به دلیل داشتن طالع روشن و نیکو، اکنون زمان مناسبی برای معامله‌های پر ریسک است. به لطف خدا زندگیت سر و سامان گرفته و سختی‌ فرسنگ‌ها از تو دور خواهند شد. اگر مسافری در سفر داری به سلامت باز خواهد گشت. از انجام چند کار هم زمان نترسید، شما می‌توانید همه را با هم مدیریت نمایید. شرایط با تو موافق است و به مقصودت می‌رسی.

 فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج آ‌ د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
بهتر است در زندگی صبور باشی. تعجیل در کار نه تنها موثر است بلکه نتیجه را تحت تاثیر قرار داده و آن را بدتر خواهد کرد. خداوند همه بندگانش را دوست دارد پس نگران مشکلات به وجود آمده نباش. به جای تشویش، دلشورگی و نا آرامی، به خودت فرصت بده تا راه موفقیت به رویت باز شود.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: آ ب ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
طالع روشنی برایت دیده می‌شود. به زودی به هدفی که مشخص کرده‌ای می‌رسی و برای این رسیدن باید شکرگزار خداوند متعال باشی. در انتخاب اطرافیانت دقت کن چرا که افرادی دورو در پی ضربه زدن به تو هستند. اگر باعث رنجش شخصی شده‌ای از او دلجویی کن.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د د ب
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
نگران وضعیتی که در آن قرار گرفته‌ای نباش بالاخره زندگی روی خوشش را به تو نشان خواهد داد. از تعجیل و شتاب در کارها بپرهیز تا همه چیز روال خودش را طی کند. فردی حرفی به تو زده که از آن بسیار دلخوری و دلت به درد آمده است. این شخص خیلی زود از حرف خود پشیمان شده و عذرخواهی خواهد کرد. برای پیشرفت در کار فقط به خدا توکل کن.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی