کد خبر : 31106

فال تاروت | فال تاروت ۱۱ تیر

فال تاروت متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال تاروت 

فال تاروت متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت اعتدال

فروردینی ماهی جان، هویت خود را توسعه دهید، از دیگران پیروی نکنید و به دیگران مثال بزنید. اکنون باید تغییراتی در سبک زندگی، عادات غذایی و برنامه کاری خود برای زندگی بهتر ایجاد کنید. برای مدتی از اشتباهات دیگران چشم پوشی کنید. بهتر است یک روش متوسط را انتخاب کنید که متعادل باشد و این پتانسیل را دارد که بسیاری از مسائل را در زندگی حل کند و زندگی را بسیار روان تر کند.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت سه سکه

اردیبهشت ماهی، اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری درستی از زمان و انرژی خود برای بهره وری بیشتر در کار انجام می دهید. انرژی خود را ذخیره کنید زیرا می خواهید مسئولیت بیشتری به دست آورید. ممکن است در خانواده تمدید شود یا مهمانی بیاید که ممکن است حجم کاری شما را افزایش دهد. پتانسیل خلاق بهترین است. پول دریافتی امروز خوب است.

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت شوالیه سکه

خرداد ماهی عزیز، امروز بیشتر روی پول تمرکز خواهند کرد. همه مسائل مالی باید به خوبی پیگیری شود. اگر مقداری پول یا چیزی که اعتبار داده اید بدهکار هستید، اکنون زمان بازگشت است. افزایش یا ارزیابی در حقوق شما پاداش و شناختی را برای شما به همراه دارد. شما شبکه خود را افزایش خواهید داد، سفر در کارت است. دوستان جدیدی به لیست شما اضافه خواهند شد که در زمان آینده برای شما پشتیبانی خواهند شد.

فال تاروت متولدین تیر

کارت تاروت: کارت نه شمشیر

تیرماهی جان، به نظر می رسد که شما بیش از حد تنش می کنید و احساس بی قراری می کنید. ترس شما بی اساس است مطمئن شوید که خواب و آرامش کافی دارید. اکنون زمان آن نیست که به خودتان فشار بیاورید و استرس داشته باشید. شما می توانید روز خود را خراب کنید در عوض زمانی را برای نظارت بر سلامت خود اختصاص دهید. ادبیات خوب بخوانید یا فیلم خوب تماشا کنید تا احساس شادابی کنید. و فراموش نکنید که احساسات خود را با عزیزان در میان بگذارید.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت جهان

مرداد ماهی، متوجه می‌شوید که اوضاع تا سطح رضایت خوب پیش می‌رود. از سلامتی، غذا و سرگرمی لذت می برید. می شد از رفاه، پیشرفت و خوشبختی لذت برد. ممکن است مراسم فرخنده‌ای در خانه برگزار شود، تولد فرزند، ازدواج، نامزدی یا موفقیت‌های شغلی نشانه‌های آن هستند. از دستاوردهای خود احساس خوشحالی می کنید. برنامه ریزی برای سفر به خارج از کشور در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت هیروفانت

شهریور ماهی، شما نمی توانید با سیستم موجود مبارزه کنید و تئوری خود را اعمال کنید. به جای نوآوری، باید خود را با مجموعه باورها و سیستم های موجود وفق دهید. شما باید مراحل قانونی را دنبال کنید و در محدوده های متعارف باقی بمانید و کلاه به نفع شما خواهد بود. کار تیمی و گروهی برای شما مناسب است. شما می توانید ازدواج منظم و سنتی را انتخاب کنید به جای آن که به انتخاب خود متوسل شوید

فال تاروت متولدین مهر

کارت تاروت: کارت قضاوت

مهرماهی عزیز، اکنون زمان آن است که مراقب سلامتی خود باشید. مراجعه به یک درمانگر باید مطمئن شوید که آن را دنبال می کنید. مسائل دیگر نیز به توجه شما نیاز دارد. اکنون زمان آن است که از اشتباهات خود درس بگیرید و تصمیم قاطع بگیرید. تمام قطعات پازل زندگی شما در نهایت در کنار هم قرار می گیرند تا تصویری یکپارچه از داستان زندگی شما را تشکیل دهند و این ادغام به شما کمک می کند تا هر زخم عمیقی را التیام دهید.

فال تاروت متولدین آبان

کارت تاروت: کارت عدالت

آبان ماهی ها، منطقه حرفه ای به توجه شما نیاز دارد. با طنز کار کنید، خنده روی کارت است. استرس کار را می توان با لذت بردن از خود خنثی کرد و محیطی سبک تر ایجاد کرد. شما خود را در موقعیتی می یابید که می توانید موقعیت و قدرت خود را به شیوه ای سازنده تر اعمال کنید. در زمینه روابط، اگر مشکل قانونی داشته باشید، حکم نهایی به نفع شما صادر خواهد شد.

فال تاروت متولدین آذر

کارت تاروت: کارت دو شمشیر

آذر ماهی جان، یاد بگیرید که چیزها را اولویت بندی کنید. ممکن است مجبور شوید یک چیز را ترک کنید تا به چیز دیگری برسید. شما در موقعیتی قرار می گیرید که گزینه های زیادی دارید و سخت است که کدام یک برای شما مناسب تر است. سردرگمی غالب خواهد شد. اتحادهای زیادی در لیست شما وجود دارد، شما باید یکی را انتخاب کنید. از غریزه خود استفاده کنید تا بهترین راه حل را پیدا کنید.

فال تاروت متولدین دی

کارت تاروت: کارت پادشاه جام

دی ماهی عزیز، عشق در هوا است!!! شما احساس می کنید به کسی که دوستش دارید بسیار نزدیک هستید، اکنون زمان برکت و خوشحالی است. امروز نگرانی اصلی شما رابطه است. شما با قلب کار می کنید تا ذهن ارتباط جفت روح یا رابطه بسیار صمیمی و نزدیک نشان می دهد. احساسات قوی ظاهر می شوند و شما باید بدانید که چگونه با آنها به بهترین شکل کنار بیایید. مهم است که احساسات را سرکوب نکنید، بلکه آنها را با قلبی باز و ذهنی باز کشف کنید.

فال تاروت متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدست

بهمن ماهی عزیز، زنی که در موقعیت بالایی قرار دارد، داشتن یک مقام مهم کمک بزرگی در وضعیت فعلی شما خواهد بود، آیا این به پول مربوط می شود یا رابطه. شما قادر خواهید بود کار خود را به راحتی انجام دهید. شما می توانید تصمیم مهمی در رابطه با شغل یا رابطه بگیرید، زیرا بسیار سالم و مستدل هستید. سلامتی، سرزندگی و نشاط درونی شما را سرشار از انرژی و الهام مداوم می کند.

فال تاروت متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدست

اسفند ماهی ها، جابجایی به یک مکان جدید، یا تغییر در خانه / دفتر نشان داده شده است. سفر از راه دور نیز ممکن است در حال حاضر اتفاق بیفتد! پس آماده باش و برو خیلی به قضاوت کردن نزدیک نشوید، امروز روز تصمیم گیری مهم نیست. شما در خلق و خوی سریع هستید و احتمال ارتکاب اشتباه وجود دارد. برخی از ارتباطات عالی امروز اتفاق می افتد و به شما آرامش فوق العاده ای می دهد. شما این توانایی را دارید که موقعیت را به نفع خود تغییر دهید.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع مدیر منتور
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی