کد خبر : 30955

رپورتاژ آگهی؛

برای هر زائری اهمیت دارد که محل اقامت خود را در جوار حرم مطهر انتخاب کند. در شهر مشهد، هتل‌های فراوانی در نزدیکی بارگاه ملکوتی امام هشتم وجود دارد که از نظر قیمت و تجهیزات بسیار متنوع‌اند؛ به همین دلیل قیمت هتل در مشهد نزدیک حرم نیز بسیار متغیر است. بهتر از قبل از سفر به مشهد نسبت به تعیین هتل مناسب و پارامترهای تعیین کننده قیمت هتل اطلاعاتی کسب کنید و هتل موردنظر را قبل از سفر خود رزرو کنید‌.

به گزارش ورنداز :

برای هر زائری اهمیت دارد که محل اقامت خود را در جوار حرم مطهر انتخاب کند. در شهر مشهد، هتل‌های فراوانی در نزدیکی بارگاه ملکوتی امام هشتم وجود دارد که از نظر قیمت و تجهیزات بسیار متنوع‌اند؛ به همین دلیل قیمت هتل در مشهد نزدیک حرم نیز بسیار متغیر است. بهتر از قبل از سفر به مشهد نسبت به تعیین هتل مناسب و پارامترهای تعیین کننده قیمت هتل اطلاعاتی کسب کنید و هتل موردنظر را قبل از سفر خود رزرو کنید‌.

 

قیمت هتل های ۵ ستاره مشهد نزدیک حرم

هتل‌های 5 ستاره مشهد، علاوه‌بر داشتن امکانات عمومی، امکانات دیگری نیز دارند که لذت اقامتی مرفه را برای زائرین فراهم می‌کنند. اکثر این هتل‌ها دارای امکاناتی مانند استخر، رستوران، چشم انداز روبه حرم، سونا، لاندری، سالن بیلیارد و باشگاه بدنسازی هستند.. هتل‌های 5 ستاره به‌دلیل سرو تمامی وعده‌های غذایی به هتل های سلف سرویس مشهد نیز شناخته می‌شوند. قیمت هتل های 5 ستاره مشهد با توجه به امکانات و تجهیزاتی که ارائه می‌دهد، بالاست. بازه قیمتی هتل‌های 5 ستاره مشهد از شبی 2.805.000 تومان تا ۰۰۰/۰۰۰/۳۰ تومان متغیر است.

قیمت هتل های ۴ ستاره مشهد نزدیک حرم

هتل‌های 4 ستاره مشهد تنها برخی از امکانات بسیار لوکس هتل‌های 5 ستاره را ندارند؛ اما این هتل‌ها قیمت مناسب‌تری دارند. امکانات هتل‌های 4 ستاره مشهد شامل استخر، پارکینگ، سرویس 24 ساعته و حتی باشگاه بدنسازی و استخر است. این هتل‌ها با داشتن امکانات قابل قبول نیاز مهمانان را به محیط خارج از هتل رفع می‌کنند.

در همه اتاق‌های هتل‌های 4 ستاره مشهد حمام، حوله تمیز، سشوار، تخت و میز و صندلی وجود دارد. قیمت هتل های ۴ ستاره مشهد نیز بسته به سرگرمی‌ها، چشم انداز، ابعاد اتاق، سالن‌های اسپا و موقعیت مکانی هتل تعیین می‌شود. قیمت هتل های 4 ستاره مشهد نزیک حرم در سال 1403 در بازه قیمتی شبی 1.210.000 تومان تا ۰۰۰/۰۰۰/۱۰ قرار دارد.

قیمت هتل های ۳ ستاره مشهد نزدیک حرم

رزرو هتل‌های 3 ستاره مشهد به‌دلیل ارائه خدمات 24 ساعته و قیمت مناسب بسیار مقرون به صرفه است. در این هتل‌ها همه اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون و یخچال هستند و همه وعده‌های غذایی در رستوران‌های آن‌ها سرو می‌شود. قیمت هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم به‌میزان زیادی به نوع خدمات رسانی و فاصله آن‌ها تا حرم بستگی دارد. قیمت این هتل‌ها از شبی 750.000 تومان تا 2.530.000 تومان متفاوت است.

20240619_184502

قیمت هتل های ۲ ستاره مشهد نزدیک حرم

این هتل‌ها امکانات و تجهیزات لوکسی ندارند؛ اما برای اقامت شبانه و استراحت کاملاً‌ مناسب هستند. پرسنل هتل‌های 2 ستاره مشهد وظیفه حمل بار و چمدان‌های شما را دارند. در هتل‌های ۲ ستاره مشهد معمولاً وعده صبحانه به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. در این هتل‌ها وعده ناهار یا شام به انتخاب شما قابل سرو کردن است. مطمعناً بزرگ‌ترین مزیت این هتل‌ها، کم بودن قیمت هتل های 2 ستاره مشهد است.

این هتل‌ها می‌توانند هزینه سفر به مشهد شما را به کم‌ترین مقدار برسانند. هتل‌های ۲ ستاره مشهد برای اقامت‌های طولانی مدت در مشهد نیز کاملاً مناسب هستند. لازم است بدانید که قیمت هتل‌های 2 ستاره مشهد با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند متفاوت است. بازه قیمتی این هتل‌ها از شبی 600.000 تومان تا 1.600.000 تومان متغیر است.

قیمت هتل های ۱ ستاره مشهد نزدیک حرم

تفاوت این هتل‌ها با هتل‌های ۲ ستاره در اندازه و برخی از امکانات آن‌هاست. معمولاً هتل‌های 1 ستاره مشهد فضای بزرگی ندارند و در اکثر آن‌ها وعده صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود. این هتل‌ها دارای حمام مستقل بوده و در سرویس بهداشتی آن‌ها وسایلی چون حوله و تهویه وجود دارد. در این هتل‌ها معمولاً یک الی 2 نفر وظیفه پشتیبانی را برعهده دارند و می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. قیمت این هتل‌ها طبیعتاً به‌دلیل امکانات محدودی که دارند بسیار پایین‌تر است.

اگر قصد دارید مدت زمان طولانی را در مشهد بمانید و بیشتر زمان خود را در بیرون بگذرانید، می‌توانید با انتخاب هتل‌های 1 ستاره مشهد هزینه سفر خود را به حداقل برسانید. قیمت این هتل ارزان مشهد بسته به خدمات و نوع اتاق‌ها متفاوت بوده و از 590.000 تومان تا 2.300.000 تومان متغیر است.

20240619_184507

قیمت هتل آپارتمان های مشهد

 در هتل آپارتمان‌های تمامی وسایل خانگی نظیر لباسشویی، تلویزیون، اتاق خواب، یخچال، ظرفشویی، سرویس بهداشتی و اتاق نشیمن وجود دارد. هتل آپارتمان‌های نزدیک حرم به‌دلیل دارا بودن امکانات یک منزل کامل، لذت رفاه کامل را برای اقامت‌های طولانی مدت را برای شما ایجاد می‌کنند.

در این هتل آپارتمان‌ها امکاناتی نظیر پارکینگ سرپوشیده یا روباز وجود دارد. قیمت هتل آپارتمان های مشهد به تعداد تخت‌ها، چشم انداز آن و همچنین ابعاد سوئیت بستگی دارد. به‌طور کلی بازه قیمتی این هتل آپارتمان‌ها از شبی 400.000 تومان تا 4.054.000 تومان برآورد می‌شود.

قیمت بهترین هتل های نزدیک حرم امام رضا

علاوه بر موارد بالا، فاکتورهای دیگری مانند تعرفه مصوب اتحادیه هتلداری و نظر مدیر هتل می‌تواند روی قیمت هتل تاثیرگذار باشد. با کمی جستجو در بین هتل‌های نزدیک به حرم، می‌توان به آسانی هتل های قیمت مناسب مشهد را انتخاب کرد. البته ناگفته نماند که شما می‌توانید با استفاده از تخفیفات ویژه سایت‌های رزرو هتل، قیمت هتل در نزدیکی حرم را کاهش دهید و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره نزدیک به حرم است که 22 طبقه دارد و یکی از ساختمان‌های بلند مشهد محسوب می‌شود؛ به طوری که از پنجره‌ بعضی اتاق‌های آن می‌توان شهر مشهد را در یک نگاه دید. این هتل بزرگ‌ترین هتل آتریوم شیشه‌ای در کشور است و قیمت آن به دلیل نزدیکی به حرم و امکانات ویژه از 4.000.000 تومان آغاز می‌شود. اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهارتخته، دوبلکس، سینگل، سوئیت، پنت هوس،vip اتاق اسپا، اتاق کوئین، در چند حالت اکونومی، استاندارد، دوبلکس و top vip از جمله اتاق‌های هتل درویشی هستند.

در واقع هتل درویشی یکی از بهترین هتل های سلف سرویس مشهد است و با وجود قیمت بالایی که دارد، صبحانه، نهار و شام از هزینه‌ای که به هتل پرداخت کرده‌اید، محاسبه می‌شود. دو مدل اتاق این هتل مانند اتاق‌های دوبلکس ملل و پنت هاوس آن به ترتیب بیش از 20 میلیون تومان و 18 میلیون تومان قیمت دارند. اتاق‌های یک تخته اکونومی فصل و یک تخته فصل استاندارد، کم‌ترین قیمت را دارا هستند و قیمت آن‌ها به ترتیب 4,075,500 و 4,550,500 تومان برای یک شب اقامت است.

هتل بین المللی قصر مشهد

یکی از معروف‌ترین هتل‌های 5 ستاره نزدیک به حرم امام رضا هتل بین المللی قصر بوده که فاصله آن تا حرم 5 دقیقه است. این هتل با 12 طبقه و سوئیت‌های شیک و تمام امکانات رفاهی یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد است. هتل بین المللی قصر معروف دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته، دو تخته دبل کلاسیک، اتاق دو تخته ویژه و سوئیت‌های پرزیدنت است. تنوع اتاق‌ها در هتل قصر بسیار زیاد است و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، می‌تواند انتخاب را برای شما آسان‌تر کند.

هزینه یک شب رزرو اتاق در هتل قصر مشهد بسیار بالا است؛ اما محدوده قیمت اتاق‌های هتل قصر از حدود 3.800.000 تومان شروع می‌شود. اتاق دبل رویال لاکچری این هتل بیشترین قیمت را داشته و بیش از 25 میلیون تومان است و اتاق‌های یک تخته اکونومی و استاندارد کم‌ترین قیمت و در حدود 3.800.000 تا 4,399,000 را دارند.

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی