کد خبر : 31009

فال ابجد | فال ابجد ۴ تیر

فال ابجد، که به عنوان "فال چوب" نیز شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین روش‌های طالع بینی در ایران است که ریشه در تاریخ و فرهنگ این سرزمین دارد

به گزارش ورنداز :

فال ابجد 

فال ابجد، که به عنوان "فال چوب" نیز شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین روش‌های طالع بینی در ایران است که ریشه در تاریخ و فرهنگ این سرزمین دارد

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ ج ب
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
به هر آنچه که برای آن نیت کرده‌ای خواهی رسید. پروردگار غم و رنج را از تو دور کرده و مال و ثروتی نصیبت خواهد شد. سعی کن که با دیگران وارد جمگ و درگیری نشوی البته اگر هم منازعه‌ای پیش بیاید برنده آن تو خواهی بود. عبادت خدا را فراموش مکن تا چیزی که از دست داده‌ای را به دست بیاوری

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ج ج ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نگران نباش که آینده‌ای نیکو در انتظار توست. اگر کمی اراده داشته باشی به آنچه که مراد دلت هست خواهی رسی. از مکر و حیله بدخواهان به دور بوده و مشکلی در آینده برایت پیش نخواهد آمد. طلب کمکی از اطرافیانت کرده‌ای که پاسخ مثبتی دریافت می‌کنی

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ب آ ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بزودی به مراد دلت خواهی رسی. ایام خوب و خوشی در راه است. بهتر است با توکل به خدا تشویش و نگرانی را از دل خارج کنی. اگر در این روزها دچار مشکلات مالی شده‌ای به زودی برطرف خواهد شد ولی برای رسیدن به پول بیشتر باید صبور باشی.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب د د
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
به نظر می‌رسد اوضاع چندان بر وفق مرادت نیست. توصیه می‌شود از خواسته و نیتی که داری منصرف شوی چون چندان به صلاح تو نیست. البته این اوضاع و موقعیت موقتی است و به زودی همه چیز حل خواهد شد. مراقب خودت باش و به خدا توکل کن تا از شر فتنه دشمنانت در امان بمانی. اگر کسی تو را نصیحت کرد برای آن گوش شنوا داشته باش.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب د آ
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
به طور کلی اوضاع خوب است ولی همه چیز آنگونه که فکر می‌کنی پیش نخواهد رفت. از آنچه که قصد انجامش را داری دوری کن چرا که قطعا از کرده خود پشیمان می‌شوی. نزدیک به دو سال است که چرخ کار روی غلتک نیفتاده است، توکل به خدا کن تا از این بی‌برکتی رهایی یابی. تنها خداست که صلاح بندگانش را می‌داند.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ب ب د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌اید برآورده خواهد شد. غم‌ها و نگرانی کم خواهند شد و با توکل بر خدا از این اوضاع سخت رها می‌شوید. مراقب بدخواهان اطرافتان باشید آن‌ها منتظر فرصتی برای زمین زدن شما هستند. بنابراین نباید راز دلتان را برای هر کسی بازگو کنید. کمی سردرگم و آشفته هستید و این به خاطر دوری از خداست. توصیه می‌شود از توکل، توسل و به طور کلی امور معنوی دور نشوید.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ب ب آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
صبر پیشه کنید تا نیتتان برآورده گردد. به قول قدیمی‌ترها عجله کار شیطانه و با آن نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید. اگر منتظر شنیدن خبر از جانب شخص خاصی هستید، به زودی خبر از او به شما می‌رسد. قصد فروش کالا یا ملکی را دارید، بهتر است صبر کنید و این فروش را به تعویق بیندازید. نگران اوضاع آینده نباش که با توکل به خدا آینده در دستان توست.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: د ب آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌ای را انجام بده چرا که طالعت روشن است. کارها بر وفق مراد است و به چیزی که در طلب آنی خواهی رسی. در صورت مشاهده پیشنهاد مالی و تجاری، آن را قبول کن. انجام این معامله سود کلانی برایت خواهد داشت. از طرف شخص مهمی به مجلس بزرگی دعوت می‌شوی. از این مصاحبت با بزرگان نهایت استفاده را انجام بده.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج آ‌ د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
بهتر است در زندگی صبور باشی. تعجیل در کار نه تنها موثر است بلکه نتیجه را تحت تاثیر قرار داده و آن را بدتر خواهد کرد. خداوند همه بندگانش را دوست دارد پس نگران مشکلات به وجود آمده نباش. به جای تشویش، دلشورگی و نا آرامی، به خودت فرصت بده تا راه موفقیت به رویت باز شود.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: د ج د
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
مرغ سعادت در خانه شما نشسته و طالع بسیار بسیار روشنی برایتان دیده می‌شود. غم و اندوه را از دل خارج کن چرا که خوشبختی به سمت آن سرازیر شده است. اخیرا احساس تنهایی می‌کنی این تنها به خاطر رفتارهای گذشته توست. اگر نگران وضعیت مالی و پولی هستی مطمئن باش سال جدید بسیار بهتر خواهد بود. کارها بر وفق مراد است و مقصودت خواهی رسی.

 فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: آ ب ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
طالع روشنی برایت دیده می‌شود. به زودی به هدفی که مشخص کرده‌ای می‌رسی و برای این رسیدن باید شکرگزار خداوند متعال باشی. در انتخاب اطرافیانت دقت کن چرا که افرادی دورو در پی ضربه زدن به تو هستند. اگر باعث رنجش شخصی شده‌ای از او دلجویی کن.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د د ب
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
نگران وضعیتی که در آن قرار گرفته‌ای نباش بالاخره زندگی روی خوشش را به تو نشان خواهد داد. از تعجیل و شتاب در کارها بپرهیز تا همه چیز روال خودش را طی کند. فردی حرفی به تو زده که از آن بسیار دلخوری و دلت به درد آمده است. این شخص خیلی زود از حرف خود پشیمان شده و عذرخواهی خواهد کرد. برای پیشرفت در کار فقط به خدا توکل کن.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع مدیر منتور
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی