کد خبر : 31018

فال ابجد | فال ابجد ۵ تیر

فال ابجد، که به عنوان "فال چوب" نیز شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین روش‌های طالع بینی در ایران است که ریشه در تاریخ و فرهنگ این سرزمین دارد

به گزارش ورنداز :

فال ابجد 

فال ابجد، که به عنوان "فال چوب" نیز شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین روش‌های طالع بینی در ایران است که ریشه در تاریخ و فرهنگ این سرزمین دارد

فال ابجد فردا 5 تیر متولدین فروردین 

فروردین

قوچ

فال ابجد شما:ج آ ‌آ

به آنچه نیت کرده ای میرسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می آورد. اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می رسی.

فال ابجد فردا 5 تیر متولدین اردیبهشت 

اردیبهشت

گاو نر

حروف ابجد فال شما: آ ب آ

ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که میترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن .

فال ابجد فردا 5 تیر متولدین خرداد

 

خرداد

دوپیکر

فال ابجد شما: ب ب ج

این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

فال ابجد فردا 5 تیر متولدین تیر

تیر

خرچنگ

حروف ابجد فال شما: ب ج آ

این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو میشود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتندار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به سلامت باز میگردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کارها به نفع و دلخواه تو پیش میرود و تو به مقصود می رسی.

فال ابجد فردا 5 تیر متولدین مرداد

مرداد

اسد، شیر

ابجد فال شما:د ب ج

از چیزی دلخور یا غمگین هستی فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است و به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو میرسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد. اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی تو و هم دوست و آشنا میشود. به زودی کارها بر وفق مراد تو میشود.فال ابجد فردا 5 تیر متولدین شهریور

شهریور

دوشیره، سنبله، باکره

حروف ابجد فال شما: آ ب آ

ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که میترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن .

فال ابجد فردا 5 تیر متولدین مهر

مهر

ترازو، میزان

حروف ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

روزهای خوبی در پیش داری. نا امید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشا الله .

فال ابجد روزانه 5 تیر متولدین آبان

آبان

عقرب

حروف ابجد فال شما: د ب آ

طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد. اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

فال ابجد روزانه 5 تیر متولدین آذر

آذر

کماندار، اسب با سیمای انسان

حروف ابجد فال شما: د د دنیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می رسی. در روزی به رویت گشوده میشود و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن اما رازت را به هر کس مگو. به زودی خبر خوشی به تو میرسد.

فال ابجد روزانه 5 تیر متولدین دی

دی

بز

حروف ابجد فال شما:د ب ب

نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.فال روزانه ابجد 5 تیر متولدین بهمن 

بهمن

آب ریز، مرد و دلو

حروف ابجد فال شما: د ج ج

گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو میرسد. اگر گم شده ای داری، آن را پیدا میکنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید انشاءالله.فال روزانه ابجد 5 تیر متولدین اسفند

اسفند

حوت

ابجد فال شما: د آ ج

طالع نیکی داری. کارت به زودی بالا میگیرد و به توفیقاتی دست پیدا میکنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو میرسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. با توکل به خداوند به کار و زندگیت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع تکرارتو
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی